• Despre noi
  • Cursuri
    Curs foto acreditat-online-01 octombrie-03 decembrie 2025

    Curs foto acreditat-online-01 octombrie-03 decembrie 2025

    2.800lei 2.500lei
    Vezi detalii

    Cursuri Online

    Vezi toate cursurile

    Cursuri Offline

    Vezi toate cursurile
  • Biblioteca virtuala
  • Evenimente
  • Traineri
  • Contact
    Ai întrebări?

    (021) 270 00 50
    academia@f64studio.ro

    Cart

    0
    Academia F64
    • Despre noi
    • Cursuri
      Curs foto acreditat-online-01 octombrie-03 decembrie 2025

      Curs foto acreditat-online-01 octombrie-03 decembrie 2025

      2.800lei 2.500lei
      Vezi detalii

      Cursuri Online

      Vezi toate cursurile

      Cursuri Offline

      Vezi toate cursurile
    • Biblioteca virtuala
    • Evenimente
    • Traineri
    • Contact

      Concursuri

      • Acasă
      • Blog
      • Concursuri
      • Midnight Photography Challenge

      Midnight Photography Challenge

      • Postat de fabianbalint
      • Categorii Concursuri
      • Data 27 aprilie 2012
      • Comentarii 11 comentarii

      Castiga lunar premii in valoare de 4.000 de lei cu Finlandia si PHOTO magazine.

      Ne bucurăm să anunțăm cea mai mare competiție fotografică din România, realizată de Finlandia Explore Midnight și PHOTO Magazine.

      Timp de 12 luni, pe 12 teme diferite, îți vei putea demonstra talentul prin înscrierea unei fotografii în fiecare lună.

       

      Ce trebuie să știi:

      • În fiecare lună, la începutul lunii, va fi anunțată tema nouă pe pagina de Facebook Finlandia Vodka România.

      • Vei avea apoi la dispoziție 3 săptămâni pentru a-ți înscrie creația (care trebuie să se adapteze temei date și să aibă minim 225 mm x 285 mm @ 300 dpi.

      • Votarea fotografiilor se face prin comentarii, pe pagina de facebook Finlandia Vodka, timp de o săptămână după terminarea perioadei de înscriere (între 8-14 mai pentru luna aprilie).

      • La finalul săptămânii de votare, comentatorii (40%) și juriul PHOTO magazine (60%) vor alege cei 3 câștigători. Câstigatorii vor fi anunțați pe pagina de facebook Finlandia Vodka (pentru prima etapă din concurs, anunțul va fi postat în data de 15 mai, iar în data de 16 mai se va anunța temă concursului din luna mai).

      • Poți inscrie o singură fotografie în fiecare lună, niciodată aceeași fotografie de mai multe ori, pentru mai multe teme, așa că profită de oportunitatea pentru a-ți face cunoscut talentul.

      • Tema lunii aprilie este “FINLANDIA VODKA in the Midnight Light”: Este îndrăzneață, cu o formă creată de un designer cu renume mondial, este înspirată din formele ghețarilor finlandezi și are tot dreptul să fie în centrul atenției celor care vor să își trăiască nopțile la maxim.

       

      Pentru mai multe detalii, nu uita să citești regulamentul oficial.

      Mai ai 10 zile să-ți înscrii fotografia pentru a câștiga premii lunare, în valoare de peste 11.000 euro. Te așteptăm să explorezi universul Finlandia, eclectic și misterios, să-ți înscrii creația, să-i lași pe toți să-ți admire talentul, iar apoi să-ți alegi premiile de la F64.

      Ești pregătit pentru acest maraton fotografic?

       

      Etichetă:concurs

      • Acțiune:
      autor avatar
      fabianbalint

      Postarea anterioară

      Concurs “Timpul” – Final
      27 aprilie 2012

      Următoarea postare

      Castiga o bicicleta cu Canon!
      27 aprilie 2012

      Alte recomandări pentru tine

      demo_image
      CONCURS: “Frumusețea tradiționalului românesc”
      4 aprilie, 2017
      demo_image
      CONCURS: "Mărțișor fotografic" – câștigători
      29 martie, 2017
      demo_image
      Câștigă o imprimantă Canon Selphy CP1200, află cum!
      23 martie, 2017

        11 comentarii

      1. Octav Zaharia
        27 aprilie 2012
        Răspunde

        "FINLANDIA VODKA in the Midnight Light" asta nu poate fi o tema serioasa pt fotografie oameni buni, eu inteleg ca ei trebuie sa isi vanda spirtul dar de ce trebuie sa asociezi fotografia ca arta cu alcool pai maine vedem, si teme cum ar fi "Carnatii Plescoi si o raza de soare"

        • Sebastian
          27 aprilie 2012
          Răspunde

          Am o intrebare, esti fotograf pasionat/amator sau profesionist (in sensul de a fi platit)? Pentru ca daca vine Finlandia la tine cu 10.000 euro sa le faci poze pentru urmatoarea campanie o sa spui nu? Fotografia de produs nu e arta? Sau arta e doar ceea ce e perceput ca arta in sensul conservator? Un peisaj frumos facut la shutter speed incet si procesat putin? Da, si Carnatii de Plescoi cu o raza de soare pot fi considerati arta de catre unii. Nu te obliga nimeni sa te inscrii in concuns. Il poti lua ca atare sau ignora 🙂
          Si apropo, fotografia comerciala e o mare parte a fotografiei, si a concursurilor foto. Daca tu preferi sa fi un "artist" muritor de foame decat sa te adaptezi, good luck with that.

      2. Bogdan
        28 aprilie 2012
        Răspunde

        Cred ca tema e mai putin importanta, conteaza cum o interpretezi tu. Unele din cele mai celebre fotografii din lume au ca tema lucruri banale.
        Pe de alta parte e mai ieftin sa lanseze un concurs decat sa angajeze un fotograf de renume, si au cateva mii de variante din care sa aleaga. E o practica tot mai des intalnita, pe de o parte e ok ca da o sansa tuturor, pe de alta parte e clar un mod de a economisi bani pentru diverse campanii publicitare. Daca te uiti mai atent o sa vezi sute de astfel de concursuri nu numai pe fotografie ci si pe grafica, design, webdesign si altele. Nu mi se pare o practica corect sincer, tot timpul am avut senzatia ca se profita de fotografi cu genul asta de concursuri, mai ales ca o sa gasiti cu litere mici scris ca orice poza inscri le cedezi drepturile de autor, indiferent ca esti sau nu castigator. Misto nu?

      3. Bogdan
        28 aprilie 2012
        Răspunde

        Din regulament:
        10.3 Prin inscrierea in concurs, participantii isi dau in mod automat acordul ca imaginile inscrise in Campanie sa fie folosite si publicate de Organizator si in alte materiale publicitare, fara niciun fel de plata aferenta.
        10.4 Participantii sunt de accord ca toate drepturile de autor pentru imaginile incarcate pe pagina prezentului concurs sa fie transferate catre SC MTR PRESS SRL si BROWN FORMAN WORLDWIDE L.L.C. WILMINGTON, BUCHAREST BRANCH.

      4. Andreea Adam
        28 aprilie 2012
        Răspunde

        Eu am o intrebare: unde uploadam pozele? Ori nu am citit eu bine, ori nu scrie. Chiar nu imi dau seama. Help anyone? :-s

      5. Radu
        28 aprilie 2012
        Răspunde

        Bine spus, Sebastian.

      6. Sebastian
        29 aprilie 2012
        Răspunde

        Adevarat Bogdan, doar ca asa ai o sansa, prin concursuri de genu asta, sa te faci cunoscut. Asta mi se pare lucrul cel mai important la un concurs. Incearca sa vezi si partea cealalta a monedei, da, poate firma profita sa isi faca rost de poze pentru noua campanie cu doar 1000 euro (contravaloarea premiului de pe luna cu tema respectiva) dar si tu, sau cine castiga are parte de publicitate care face mult mai mult decat diferenta cu care ai fi fost platit direct de Finlandia pentru o campanie, care poate nici nu ajungea la tine daca nu erai unul dintre cei de top, foarte cunoscuti, care au deja un renume in domeniu.
        Eu personal vad aceste concursuri ca o posibila rampa de lansare si o ocazie de a vedea exact unde ma aflu din punct de vedere fotografic, si daca se incheie cu publicitate gratuita si 4000 lei in cont, si mai bine 🙂

      7. sebi
        29 aprilie 2012
        Răspunde

        eu zic sa ii spamam cu poze cu varza…nu cu finlandia decat daca e si asta praf…sa nu aiba la ce sa o foloseasca
        vor trebui sa aleaga castigatoare cea mai buna din acestea, dar nu o vor putea folosi

        • FotoStefan
          30 aprilie 2012
          Răspunde

          Nu este o idee rea 🙂
          Dar serios, chiar trebuie sa fie un produs Finlandia in poza?Ca eu nu am inteles.

      8. alexandru
        30 aprilie 2012
        Răspunde

        10.4 Participantii sunt de accord ca toate drepturile de autor pentru imaginile incarcate pe pagina prezentului concurs sa fie transferate catre SC MTR PRESS SRL si BROWN FORMAN WORLDWIDE L.L.C. WILMINGTON, BUCHAREST BRANCH.
        Nu mi se pare corect!
        Fotografia iti apartine, le dai dreptul de a o folosi in campania lor, dar atat. Nu-ti transferi drepturile de autor! Niciun site nu face asa ceva, uitati-va pe photo.net, pbase etc.

      9. Andrei Ivan
        23 mai 2012
        Răspunde

        Vad ca sunt multe comentarii contra concursului ca trebuie sa cedam drepturile de autor…
        Sa fim seriosi, cate imagini de stock ar trebui vandute ca sa ai profit de 1000 de euro cat e un premiu (daca am inteles bine)… Plus, orice concurs castigat e un mare plus pentru un fotograf, mai ales in perioada asta de suprasaturatie de piata (supra-oferta) din partea atator "fotografi" noi. Mai ales ca la o adica poti castiga cu un still life care nu iti ia mai mult de o zi sa-l gandesti, sa strangi "piesele" si sa-l realizezi.
        Ce m-a deranjat pe mine e faza cu comentariile pe facebook, din moment ce sunt premii mai consistente ar trebui sa fie si o jurizare "adevarata".
        Bafta la concurs pentru cei care participa!

      Lasă-ne un comentariu Anulează răspunsul

      Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

      Caută

      021.270.00.50
      academia@f64studio.ro

      021.270.00.50
      academia@f64studio.ro
      Facebook-f Instagram Twitter Youtube Linkedin

      F64 Studio

      Cursuri

      Evenimente

      Magazin F64

      Închirieri

      Printing

      Blog

      Concurs

      Suport

      Contul meu

      Contact

      Suport clienți

      Devino trainer

      FAQs

      Cariere F64

       

      Utile

      Despre noi

      Termeni și condiții

      Prelucrarea datelor

      Cookies

      ANPC

      ODR

       

      Copyright F64.ro © 2021 SAL SOL

      Loghează-te

      seven + 13 =

      Ti-ai pierdut parola?

      Nu ești încă membru? Înregistrează-te acum

      Înregistrează un nou cont

      sixteen + twenty =

      Ești membru? Loghează-te