Expuneri fotografice – Carioca Studio despre fotografia de advertising
În luna august am aniversat Ziua Fotografiei! Ne-am gândit să profitam de ocazie și să discutăm în fiecare săptămână despre noile tehnologii din domeniul foto. Am povestit despre camerele foto purtabile, despre curentul fotografic – smartphone, am sarbatorit împreună 175 de ani de fotografie, am punctate ultimele caracteristici ale camerelor foto, și ne-am documentat despre Lytro, declanșezi acum și focalizezi acasă!
Iar acum, completăm aceste materiale cu un nou episod din „Expuneri fotografice”.
Ca să păstrăm perspectiva ineditului, am pregătit de această dată un interviu cu cei de la Carioca.
Am ajuns pentru voi în interiorul celei mai mari case de producție foto din România și am avut plăcerea să stăm de vorbă cu cei trei membrii fondatori Dragoș Coman, Andrei Stoleru și Dragoș Trăistaru.
Aici sunt oferite atât servicii de producție (locații, casting, slyling, décor, props) cât și partea de execuție (ilustrație, CGI și postproducție). Portofoliul lor este impresionant, dintre proiectele lor făcând parte brand-uri precum: VW, Perrier, Efes, Adidas, Vodafone, Snickers, Mercedes, BMW, Sky Italia, Leroy Merlin, Ursus, Shangry La Hotel, Coca Cola, Heineken, McDonalds, Europcar și mulți alții.
Locul în care aceștia își desfășoară activitatea este unul cu totul special. Fiecare colțișor, perete, cameră oferă o sursă de inspirație privitorului. Ceasuri atârnate de perete, statuia clasică a baiețelului din bronz și verdele șters al pereților te întâmpină de la intrare.
Lucrările lor – de dimensiunea unei ferestre – îmbrăcate în rame impunătoare te fac să te gândești de două ori dacă ceea ce vezi este într-adevăr o fotografie sau un tablou.
După ce am terminat turul de onoare, vizitând fiecare departament în parte ne-am pus pe filmare. Ce a ieșit o să vedeți în materialul de mai jos.
Vă propunem 20 de minute de relaxare și povești. O să aflăm cine sunt cei din spatele celor mai spectaculoase vizualuri de advertising și cum a început povestea lor.
Aflăm chiar de la ei despre fotografia de advertising, ce înseamnă CGI, care sunt următoarele trend-uri în evoluția vizualului de advertising, ce implică o producție foto Carioca și multe altele.